vrijdag 11 oktober 2013

Koeien

Lieve Nederlands talig vrienden,
Het is een hele tijd geleden dat ik hier op de NL talig blog wat heb geschrijven.
Ik schrijf heel graag mijn verhaaltjes, belefennissen en ditjes and datjes van onze leven hier in Canada.
Helaas, ontbreekt de tijd om twee blogs bij te houden. 
Ik schrijf regelmatig wat, maar doordat ik ieder keer alles twee keer moest schrijven werd het moeilijker en moeilijker  te doen.
Aangezien, de aantal mensen die mijn NL blog leest een stuk minder is dan mijn Engstalig blog, heb ik de keus gemaakt om mijn tijd aan de engstalig blog te wijden.

Ik zal nog af en toe hier wat opdoen, maar als je nog wil volgen wat wij doen, dan ben je aangewijzen op de engstalig blog.
Plaatjes kijken is ook leuk..
dus ook al kan je de blog niet lezen, kan je nog genieten van de plaatjes!

~Louise

 Hier zijn een aantal foto's van de koeien dit najaar.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten